przyczepy reklamowe katowice

Kwestia billboardu w Wikipedii

przyczepy reklamowe katowice
Billboard ? dużych rozmiarów tablica lub plakat reklamowy1, stosowany głównie w reklamie zewnętrznej. Termin określa też nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj.

standaryzowanych) stosowane w Polsce to: billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 5,04x2,38 metra (tzw.

format europejski, eurobillboard); billboardy/freeboardy 12 m? o formacie 4x3 metry; billboardy/freeboardy 18 m? o formacie 6x3 metry; billboardy/freeboardy 36 m? o formacie 12x3 metry; billboardy/freeboardy 48 m? o formacie 12x4 metry; citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich; inne citylighty 1,2x1,8 ? naścienne, wolnostojące, na latarniach; billboardy 6 m? (aktualnie spotykane w metrze). Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m? i dochodzących do 300 m? (reklamy na budynkach).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Billboard_(reklama)

Kupno przyczepy reklamowej

Przyczepy reklamowe sprzedawane są przez różne firmy.
Kupno takiej przyczepy sprawia, że nie trzeba samemu martwić się o potrzebę zamieszczenia reklamy na takiej przyczepie, ponieważ wszystkie czynności z tym związane zostaną wykonane przez fachowców.

Tacy fachowcy będą potrafili po rozmowie ze swoim klientem dokładnie zaplanować wygląd takiej przyczepy i sprzedać ją w pełni gotową do jazdy.

Oczywiście na wyposażeniu takiej przyczepy będą znajdowały się również wszystkie sprzęty potrzebne do tego, żeby mogła ona od razu wyruszyć w trasę i na długo służyć swojemu właścicielowi.

W przeciwnym razie klient będzie mógł złożyć reklamację i domagać się ponownego zamieszczenia reklamy na przyczepie lub naprawy całej przyczepy.

Wykorzystywanie reklamy mobilnej

Reklamy mobilne stały się w obecnych czasach bardzo popularne i wiele osób prowadzących własną działalność nie wyobraża sobie, że mogłyby zachęcać do korzystania ze swoich usług bez posiadania reklamy mobilnej.
Takie reklamy mogą być zamieszczane na samochodach i autobusach oraz na przyczepach i innych pojazdach, które się przemieszczają.

Podstawową zaletą reklamy mobilnej jest właśnie jej mobilność, czyli częste przemieszczanie się po różnych odległościach.

Dlatego może być ona wykorzystywana nie tylko do reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej, ale również do reklamowania nowych przychodni czy aptek.
W takich wypadkach reklamy mobilne projektowane są przez fachowców i wykonywane przez specjalne firmy..