przyczepa reklamowa katowice

Krótki opis zjawiska reklamy.

Wikipediaprzyczepa reklamowa katowice
Reklama (z łac.
reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np.
promowanie marki). Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązańŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama

Jak ma działać reklama?

Wielkoformatowe reklamy to od dawien dawna skuteczny sposób na pozyskiwanie klientów i reklamowanie swojej firmy.
Taka reklama może nie przynosi bez pośrednio klientów, chyba że jest zaraz na drzwiami siedziby firmy.
To raczej kwestia działania na świadomość potencjalnego klienta i pokazanie mu, że jest taka firma w jego regionie i oferuje konkretne usługi.
Sam się często łapię na tym, ze jak szukam jakiejś firmy to w głowie mam obrazy z billboardów konkretnych firm, które widuję w drodze do pracy, czy sklepu. To właśnie tak ma działać taka reklama i trzeba przyznać, że faktycznie działa.

O świadomości marki w Wikipedii

Świadomość marki - miernik znajomości marki.
Zazwyczaj badania świadomości marki przeprowadza się metodą CATI, czyli drogą wywiadów telefonicznych.
Można też przeprowadzać metodą PAPI czyli papierowymi wywiadami kwestionariuszowymi, lub poprzez CAWI - czyli wywiady internetowe. Najważniejsze wskaźniki świadomości marki to: świadomość spontaniczna, czyli procent grupy docelowej, który bez pomocy ankietera jest w stanie podać nazwę marki świadomość wspomagana, czyli procent grupy docelowej, który deklaruje znajomość marki po jej wyczytaniu przez ankietera świadomość TOM (ang.
Top of Mind) czyli procent grupy docelowej wskazujący daną markę jako pierwszą w badaniu (pierwsza, która przyjdzie do głowy respondentowi).Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Świadomość_marki.