PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość. Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google.Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku.
Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych.
PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console).
Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank
Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011.Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?1.
Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowychŹródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing.